Har en havelåge som skal give lyd - Page 2

Re: Har en havelåge som skal give lyd
 Tak for interessen og diverse indlæg. Prisen på 1900 kr har jeg fra den
lokale installationsforretning.

Kiggede efter Velleman anlægget MK xxxx, der åbenbart er udgået. Isf ses
PEM5D osse Velleman, men i Holland.

Dette anlæg koster ca 46 euro = ca 350 kr og ligner til forveksling det
omtalte til 1900 kr. Dog mangler her plastposen (emballagen) måske det er
den som udgør prisforskellen -)

Nu må jeg se om jeg kender en turist, der skal den vej nedover

PM

Re: Har en havelåge som skal give lyd
Hej PM

Hvad får dig til at tro at MK120 er udgået, iflg. Velleman er den da
stadigvæk på programmet og en del forhandlere i DK har den da
også stadigvæk på programmet.

Mvh Max

Re: Har en havelåge som skal give lyd
Hej Max
Slog MK120 op og så siden var fra 2003. Derefter Vellemans egen side hvor
jeg ikke kunne finde den, men den anden, som synes smartere...med et spejl.
Og du skal have tak for input>

PM

 Hvad får dig til at tro at MK120 er udgået, iflg. Velleman er den da

Re: Har en havelåge som skal give lyd
Hej PM

spejl.

OK, på http://www.velleman.be/ skal du skrive MK120 i søgefeltet
nederst på siden (ingen mellemrum) så dukker den op.

Jeg kan godt se at den PEM5D er smart, den kan forøvrigt godt
fåes i DK, koster omkring 450 kr.
Kik på http://www.helmholt.dk efter en dansk leverandør.

Mvh Max

Re: Har en havelåge som skal give lyd
Så er opgaven løst

www.helmholt.dk har en række forhandlere over hele landet og kan levere en
PEM5D...afhentes i Aalborg på lørdag..... og skal lige sige, at den
virksomhed, Helmholdt er både proff og yderst kundevenlig
Så nu er jeg spændt på virkningen efter opsætning. Tak til alle

PM

Re: Har en havelåge som skal give lyd
Hejsa,

Kiggede lige efter prisen (i Føtex) på den postmelder jeg nævnte, den står
til kr. 200,- ligeud (ikke engang noget med 199,95 ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Var det nemmeste ikke en Passiv Infrarød alarm fra byggemarkedet (garagelys)
, modificeret så den også alarmere i dagslys? Så er det ligemeget hvordan
lågen står - kun når der kommer gæster ringer klokken.

--
/carsten

Re: Har en havelåge som skal give lyd
Hej Carsten
Osse et udmærket forslag, men..... de dersens alarmer har det med et større
spredningsfelt og vil derfor reagere på gående uden for matriklen. Det kan
så imødegåes ved at rette "strålen" nedad, men her vil så fugle eller harer,
der er i hobetal kunne udløse alarmen.
Jeg satser på den målrettede stråle.... skal lige sige, at PEM5D ikke er
lagervare og den eneste der umiddlebart er egnet til udendørs brug. Prisen
er 488 kr.
Så er bolden givet op til andre med dette behov..rækkevidden er 7 mtr

PM.

Re: Har en havelåge som skal give lyd
Hvad med en lille grim vovse ( Pingeser eller lign ) ?

/ Qbic

Site Timeline