Har du et ESR meter og er i kbh?

Så har du måske lyst til at komme forbi vanløse en aften, og hjælpe mig med at finde de tørre lytter i mit 38" TV? - Jeg giver gerne et par gode flasker vin som tak for hjælpen :o)

Venlig hilsen

Michael Holm, Vanløse Telefon 2068 2620

Reply to
Michael Holm

Nu er dette jo ikke et markedsforum, så jeg vil hjælpe dig med en reparation via gruppen istedet :)

Den fejl jeg så ude hos dig engang (Ø/V fejlen) skyldes næppe lytter, men er snarere løse forbindelser eller måske en defekt Ø/V transistor.

Eller er det gigantiske skrummel gået helt ud nu? ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

hehe, Hej Kim,

Nej - det er ikke brudt helt sammen endnu - men jeg misser nu de første to karaktere af underteksterne, så det er vist på tide at få gjort noget ved det. Jeg mener at det er lytter der skal skiftes, for da jeg fik det fixet sidst (for 5 år siden) stod der på reperations sedlen at der var skiftet lytter. Noget du kan komme og kigge på, hvis jeg piller det fra hinanden i forvejen?

--Michael

med

flasker

reparation via

er

Reply to
Michael Holm

Hej!

Michael Holm wrote: ...>

Hvorfor skulle det være samme fejl? Det behøver det skam ikke være. Iøvrigt kan værkstedet sagtens have skiftet lytter andre steder end der hvor den egentlige fejl var...

Har ikke tid - er i mili :-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to