Har du et ESR meter og er i kbh?

Så har du måske lyst til at komme forbi vanløse en aften, og hjælpe mig med
at finde de tørre lytter i mit 38" TV? - Jeg giver gerne et par gode flasker
vin som tak for hjælpen :o)

Venlig hilsen

Michael Holm, Vanløse
Telefon 2068 2620

Re: Har du et ESR meter og er i kbh?
Hej!

Nu er dette jo ikke et markedsforum, så jeg vil hjælpe dig med en reparation via
gruppen istedet :)

Den fejl jeg så ude hos dig engang (Ø/V fejlen) skyldes næppe lytter, men er
snarere løse forbindelser eller måske en defekt Ø/V transistor.

Eller er det gigantiske skrummel gået helt ud nu? ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Har du et ESR meter og er i kbh?
hehe, Hej Kim,

Nej - det er ikke brudt helt sammen endnu - men jeg misser nu de første to
karaktere af underteksterne, så det er vist på tide at få gjort noget ved
det.
Jeg mener at det er lytter der skal skiftes, for da jeg fik det fixet sidst
(for 5 år siden) stod der på reperations sedlen at der var skiftet lytter.
Noget du kan komme og kigge på, hvis jeg piller det fra hinanden i forvejen?

--Michael

med
flasker
reparation via
er

Re: Har du et ESR meter og er i kbh?
Hej!

...>

Hvorfor skulle det være samme fejl? Det behøver det skam ikke være. Iøvrigt kan
værkstedet sagtens have skiftet lytter andre steder end der hvor den egentlige
fejl var...

Har ikke tid - er i mili :-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader