Håndtere flere blu-tooth enheder samtidig.

Hvilke gizmo'er findes der, der kan håndtere flere BT-enheder samtidig?

Jeg skal have fundet en løsning, så jeg kan få GPS, mobiltelefon, walkie og
gerne FM radio puttet op i min styrthjelm (mc) til de lange ture.

Radio er fsv ikke noget problem, det kan jeg gøre med en fast forbindelse,
og så vil det også være nemmere, at lave samtaleforbindelse til en
bagsædepassager. Vi skal så bare leve med det spiralkabel hver især.

Jeg har BT i min hjelm, men den kan kun parres med en enhed. Så jeg tænker
på, om der findes en eller anden form for BT-hub eller lignende, som hjelmen
kan parres med, og som så kan parres med de ander enheder.

Nogen input?

Mvh
Jens P.

Re: Håndtere flere blu-tooth enheder sa mtidig.

Desværre er dette ikke muligt, da teknikken ikke tillader det.

Hvis man selv var ferm med programmering af en DSP og havde f.eks. 5
Bluetooth-radioer, kunne man lave en hub med 1 indgang og 4 udgange...

// Per.

Re: Håndtere flere blu-tooth enheder samtidig.

Løsningen må være at forbinde de mange enheder med kabel til en enhed der så
snakker bluetooth til hjelmen. Så kan de mange enheder jo også passende
lades op undervejs.

Googler man på "bluetooth motorcycle intercom" men dukker bla følgende op:
http://www.starcom1.com/therangetable.htm

Site Timeline