Håndholdt TV...

Hej Jeg ved ikke om det var den helt rigtige nyhedsgruppe jeg har ramt, mener at der på et tidspunkt var en der hed noget med radio og tv, men kunne ikke finde den så spørgsmålet kommer her. Er der nogle der kan give nogle bud på hvor man finde små håndholdte TV med farve LCD skærme? F.eks. noget ala

eller...
I danmark er at foretrække....

Med venlig hilsen... Thorbjørn Jørgensen

Reply to
Thorbjørn Jørgensen

/Hauge

Reply to
Hauge

Du er landet i enb byg selv-gruppe. Den foretrukne gruppe til fjernsyn m.m. er news:dk.teknik.tv+video som du opfordres til at poste i :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Kim Voss Schrader

Hej Kim

m.m. er

Ja jeg var sådan set godt klar over det, men jeg kunne bare ikke finde den... Jeg takker for svaret, og spørgsmålet er nu postet i den korekte gruppe...

Mvh Thorbjørn

Reply to
Thorbjørn Jørgensen