Håndholdt TV...

Jeg ved ikke om det var den helt rigtige nyhedsgruppe jeg har ramt, mener at
der på et tidspunkt var en der hed noget med radio og tv, men kunne ikke
finde den så spørgsmålet kommer her.
Er der nogle der kan give nogle bud på hvor man finde små håndholdte TV med
farve LCD skærme?
F.eks. noget ala
http://www.avdeals.com/handhelds/TV980.htm
eller...
http://www.allcam.biz/products/318gl-70tv.html
I danmark er at foretrække....

Med venlig hilsen...
Thorbjørn Jørgensen

Re: Håndholdt TV...
Hejsa

/Hauge

Re: Håndholdt TV...
Hej!

Du er landet i enb byg selv-gruppe. Den foretrukne gruppe til fjernsyn m.m. er
news:dk.teknik.tv+video som du opfordres til at poste i :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Håndholdt TV...
Hej Kim

m.m. er

Ja jeg var sådan set godt klar over det, men jeg kunne bare ikke finde
den... Jeg takker for svaret, og spørgsmålet er nu postet i den korekte
gruppe...

Mvh
Thorbjørn

Site Timeline