Håndfri til bilen, mod af skærm

Hej igen, så har jeg gang i nye udfordringer

Jeg har en skærm der er std i bilen. 6" tft (farve) og den har jeg fået
moddet, så jeg har et video indput (composite) og den vil jeg gerne have til
at fungere sammen med noget håndfri.

Og så har jeg kikket på følgende to kits:
http://www.cleverkit.com/products/nokia-ck-600-bluetooth-car-kit.html
http://www.cleverkit.com/products/nokia-ck-15w-bluetooth-car-kit.html

de er nemlig med en 2" farve tft skærm.. og ingen betjening på skærmen.. nu
tænker jeg så.. det må da være muligt at modde et eller andet så jeg kan
hive video signalet ud af den håndfri-styreboks.

Er der nogle der har leget med det, eller kender noget til det? så er jeg
meget interesseret i at høre nærmere. eventuelt om nogle har kendskab til
andre bluetooth kits der allerede har en video-out funktion..

Mvh Brian

Site Timeline