Handel med ELV

Vær opmærksom på at www.elv.de ikke kan håndtere de nye danske VISA kort
(dem med chip). Firmaet kan ikke forstå at mit kort først udløber i
2012. Jeg har både fået mail om at min laboratoriestrømforsyning er
sendt og har efterfølgende fået et par mails om at mit VISA kort må
været forkert. PBS har kontaktet firmaet på mini vegne.

Mvh
Peter Jensen

Re: Handel med ELV
Hej Peter,

Ahaaa, så er det måske derfor at jeg har brugt sammenlagt 12..15 timer på
en ellers simpel fornyelse af et af mine domæner - jeg har ellers været ved
at flå roen af den stakkels amerikaner i den anden ende af mailen ;-/
(Det er også på et chipkort med udløb i 2012).

Længe leve det papirløse samfund... NOT !

Tak for oplysningen, det er trods alt rart at kende grunden :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Det skyldes at de danske banker har været så geniale at lave Chip kort (som
de eneste !) med så lang udløbsdato f.eks. er et udenlansk chip kort leveret
med samme udløbs dato som de gamle her hjemme plejer at være .. jeg opdagede
dette da jeg blev nægtet køb hos en leverandør i tyskland pga. dette jeg
måtte fandme ringe til PBS og lort og lagkage for at få dem til at ringe ned
og overbevise IKKE KUN min leverandør men også deres BANK !!!

Store idioter til bankmænd her i DK der har fundet på sådan noget pis !

/Madsen

Re: Handel med ELV

Neeej, de vil bare have færre udgifter. Mit chipvisadankort holder ikke
i 7-8 år. Går altid med det på mig så tidligere visa
udskiftningstidspunkt var rimeligt for mig. Med nuværende kort, komemr
jeg til at betale for et nyt kort, ellers er det da fuldstændigt
ulæaseligt når vi når til 2011.

Re: Handel med ELV
Det kunne også være interessant om den Chip som sidder der på kan holde til
11 års voldtægt :D

/Madsen

Re: Handel med ELV

11år ?

Naarh, nu er udløbstiden vel kun en 7-8 år.....

Re: Handel med ELV
Hej Klaus,

Det problem har jeg også haft, men nu går jeg af og til ind i Nordea og
beder om et af de (hårdplast)-hylstre de uddeler gratis - de har en ret
kort levetid i muldvarpen i min baglomme, men de beskytter kortet rigtig
godt - godt produkt til prisen ;)

Ellers findes der også nogle købe-hylstre i rustfrit stål og de må da kunne
klare mindst et par år.

--
Venlig hilsen,
Søren

Og så bliver kortet 3 gange så tykt ?
Så kan jeg ike gå med det i lommen længere (sammen med de 6 andre kort
jeg har)

Re: Handel med ELV

Ja mit dankort er så tykt at jeg, knapt kan få det
igennem terminalen , det er fordi der er så mange penge på kontoen :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

LOL. Mit er nærmest tyndslidt :-)

Re: Handel med ELV

Fejlen ligger måske i chip delen, men IKKE udløbsdatoen, for jeg har
et kort der også er deroppe ad, og har ingen problemer med elv what so
ever. Har dog ikke fået et chip kort endnu.

Re: Handel med ELV

Firmaet har checket mit kort gentagne gange og får hver gang at vide at
udløbsdatoen er helt i skoven.

Jeg handle over Internettet med England, USA, Sverige og naturligvis her
i landet uden problemer, men ikke i Tyskland.

Nu får jeg faxet en faktura til forudbetaling.

Mvh
Peter Jensen

Site Timeline