Hånd arbejdslampe - online

Jeg mangler en ordentlig håndarbejdslampe med herlogen pære.

Har en som desværre at gået i stykke, den er købt hos en kornhandel som
desværre er lukket, så jeg har været rundt omkring på div. værktøjs og
landbrugs handels shopper uden at finde noget.

Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle hende, meget gerne online.

Re: Hånd arbejdslampe - online

Harald-Nyborg

Re: Hånd arbejdslampe - online

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId43%145 ?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Re: Hånd arbejdslampe - online

Har lige set den samme lygte i Nettos katalog til 99,-

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Re: Hånd arbejdslampe - online

Tak for jeres indlæg, det er bare ikke lige den slags jeg søger, der skal
være mere professionelt / bedre kvalitet.

Re: Hånd arbejdslampe - online

Altså hos HN har de i næsten alle kvaliteter.....

Re: Hånd arbejdslampe - online

www.aamc.dk :

http://www.aamc.dk/detail/d110.nsf/pages/stark_tilbuds_oversigt

--