Hånd arbejdslampe - online

Jeg mangler en ordentlig håndarbejdslampe med herlogen pære.

Har en som desværre at gået i stykke, den er købt hos en kornhandel som desværre er lukket, så jeg har været rundt omkring på div. værktøjs og landbrugs handels shopper uden at finde noget.

Nogen der ved hvor man kan købe sådan nogle hende, meget gerne online.

Reply to
Andre

Andre skriver:

Harald-Nyborg

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

?

Henning hsb@(fjernes)image.dk

Reply to
Henning

Har lige set den samme lygte i Nettos katalog til 99,-

Henning hsb@(fjernes)image.dk

Reply to
Henning

Tak for jeres indlæg, det er bare ikke lige den slags jeg søger, der skal være mere professionelt / bedre kvalitet.

Reply to
Andre

Andre skriver:

Altså hos HN har de i næsten alle kvaliteter.....

:

mvh/rg. Christian
Reply to
Christian B. Andresen