Hameg HM8134

Hejsa

Jeg har en Hameg HM8134 med RS-232 interface på..

Jeg kunne godt tænke mig at få forbindelse til den fra computeren, men har ikke kunne finde noget som helst, udover en driver til LabView, intet andet kan jeg finde heller ikke via Google.

Er der nogen der kan hjælpe, eventuelt bare med protokollen som bruges over RS232'eren?

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Ja, Hameg kender den. Send mail til deres support. Jeg har før fået god hjælp fra dem..

Det vil jeg prøve, jeg takker.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Man skal åbenbart bare hente brugermanualen til den nyere version, der står det i..

I den der reelt hører til min, står der bare at man skal læse det i den rette manual som altså ikke kan findes på Hameg's hjemmeside. Men altså, det står i den nye og kommandoerne virker også på min gamle model.

Så nu er det igang med at skrive software ;o)

Mvh Hauge

Reply to
Hauge