Hameg HM8134

Hejsa

Jeg har en Hameg HM8134 med RS-232 interface på..
http://www.testequipmentdepot.com/hameg/generators/hm8134.htm

Jeg kunne godt tænke mig at få forbindelse til den fra computeren, men har
ikke kunne finde noget som helst, udover en driver til LabView, intet andet
kan jeg finde heller ikke via Google.

Er der nogen der kan hjælpe, eventuelt bare med protokollen som bruges over
RS232'eren?

Mvh Hauge

Re: Hameg HM8134

Ja, Hameg kender den. Send mail til deres support. Jeg har før fået god
hjælp fra dem..

Bo //

Re: Hameg HM8134
Hej Bo

Det vil jeg prøve, jeg takker.

Mvh Hauge

Re: Hameg HM8134

Man skal åbenbart bare hente brugermanualen til den nyere version, der står
det i..

I den der reelt hører til min, står der bare at man skal læse det i den
rette manual som altså ikke kan findes på Hameg's hjemmeside. Men altså, det
står i den nye og kommandoerne virker også på min gamle model.

Så nu er det igang med at skrive software ;o)

Mvh Hauge

Site Timeline