Hameg 303-4 - servicemanual søges

Hej NG!

Jeg søger en servicemanual/justeringsvejledning til et Hameg 303-4
oscilloskop som jeg er blevet bedt om at justere. Nogen, som ligger inde med
dette eller ved hvor det kan skaffes til i morgen?? Helst gratis...
Jeg har kigget på Hamegs hjemmeside, men kunne ikke finde andet end en tysk
betjeningsvejledning. :-/

Mvh.

Re: Hameg 303-4 - servicemanual søges

med
tysk

Sidst i betjeningsvejledning er der et afsnit der hedder Service Anleitung
der står alt hvad du behøver for at kunne justere det ,,,  men på tysk og
det er ikke lige alle's
kop te :) ,men måske du kan finde en der kan læse tysk

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Okay? Det syntes jeg bare ikke jeg kunne finde, men så prøver jeg da igen.
MEn uden en oversigt over hvor trimmerne sidder kommer jeg lige vidt!

Mvh.

Re: Hameg 303-4 - servicemanual søges

Jeg synes altså stadig ikke jeg kan finde noget brugbart i den manual. Jeg
skal have justeret den horisontale afbøjning, og jeg er i sagens natur nødt
til at vide hvilken trimmer jeg skal dreje på. Jeg har en vejledning til
Hameg 208, men den tvivler jeg på jeg kan bruge til alverden i den
sammenhæng...

Mvh.

Re: Hameg 303-4 - servicemanual søges

nødt

Ja du har ret jeg var nok lidt for hurtig til at scanne
manualen igennem , jeg kan godt se at der kun står noget om forsyningens
spænding og focus og trigger
et par trimmer værdier er beskrevet ikke meget brugbart, sorry (;
men hvad med hm 203 service manualen den er på nettet
til download , måske nogle af PCB'erne er ens ?

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Det skal jeg så ikke kunne sige. Men jeg fandt ud af det med hjælp fra en
kollega, så det gik denne gang. :-)

Mvh.

Site Timeline