Hall sensor med analog udgang?

Hej,

Jeg har brug for en hall sensor, der giver et analogt signal som
funktion af den magnetiske feltstyrke. Jeg skal bestemme den absolutte
position af en magnet (ved at montere flere af slagsen på et print) med
en god nøjagtighed.

Hvis jeg søger på de danske elektronikleverandører, jeg kender, finder
jeg kun digitale hall switche dvs. udgangen skifter ved en tærskelværdi.

Nogen ideer til en komponent? gerne med forslag til, hvor man kan købe
den.

Vh. KJ

Re: Hall sensor med analog udgang?
Honeywell har dem
http://content.honeywell.com/sensing/prodinfo/solidstate/005843_1.pdf
http://catalog.sensing.honeywell.com/vsg_compare.asp?FAM=solidstateSG&P=&ITEMLIST87%3038,873040,873041,873054,873058,873069,873055,873056,873059,873060,873066,873061,873062,873067

HONEYWELL A/S
AUTOMATIKVEJ 1
DK 2860 SOEBORG
DENMARK
Phone Number: (45) 39 55 55 55

kig efter f.ex ss49

/carsten

Re: Hall sensor med analog udgang?
http://catalog.sensing.honeywell.com/vsg_compare.asp?FAM=solidstateSG&P=&ITEMLIST87%3038,873040,873041,873054,873058,873069,873055,873056,873059,873060,873066,873061,873062,873067

og hos RS 479-6878  til 25,25

Re: Hall sensor med analog udgang?
Jeg takker mange gange for hjælpen, det er vist lige, hvad jeg skal
bruge.

Vh. KJ

Site Timeline