Hall sensor ?

Hej!

Jeg mangler en Hall sensor til et lille tændingsanlæg, den gamle døde
 da
stelkablet fra motor til tændspolen knækkede :(

Jeg kan se der står UGS 3040T på den. Jeg har ledt og ledt på Google
men
der kommer kun søgeresultater med datablade frem.

Hvor kan jeg mon købe sådan en lille fætter henne ?
Eller en der kan erstatte den ?

Mvh KKT.

Re: Hall sensor ?
Hej KKT

Samme sted som alt andet elektronik nu om dage, på Ebay.

Søg efter hall sensor, så dukker de op.

Max

Re: Hall sensor ?

Hej Max :)

Mange tak, jeg prøver at lede dér og se om jeg kan finde een
tilsvarende den jeg fik brændt af.

Mvh KKT

Re: Hall sensor ?

Hvis du kan bruge OHS3020U må du gerne få et par stykker af mig:
http://www.farnell.com/datasheets/67417.pdf
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Site Timeline