Håber det ikke er OT...

Kære kloge hoveder.

Min Motorola mobiltelefon har et defekt display, dvs. 2 af bogstaverne
mangler nogle prikker.

Det ejendommelige er at det er en tilstand som kommer og går (men mest
kommer..).

Nu til aften blev telefonen pludselig perfekt igen efter at have vist
amputerede tal og bogstaver i flere måneder.

Kan nogen forklare ? Er der en løsning på problemet  ? (udover at smide den
i havnen og købe en ny.)

Jeg formoder indlægget ikke er OT, eftersom jeg spørger hvad der kan være
galt med en bestemt komponent i telefonen, nemlig displayet.

Mh,

Peter

---
Re: Håber det ikke er OT...

den

Typisk sidder der nogle gummidimser (med ledere i) mellem LCD og print. Jeg
kunne forestille mig disse ikke har ordentlig kontakt...

/A

Site Timeline