Øh, og så hørte jeg P4...

Hejsa, jeg oplevede noget lidt underligt igår...

Efter jeg slukkede min computer var der en del statisk støj i højtalerne, og
da jeg skruede op kunne jeg svagt begynde at høre P4 (tændte radioen for at
finde kanalen)
Hvordan hulen kan det nu hænge sammen... pcen var slukket, og indeholder
værken fm-tuner, eller antenne på nogen måde... jeg har godtnok koblet min
forstærker/reciever til på lydudgangen også, men det er med digital, så tror
ikke den kan gøre noget når dyret er slukket...
Nogen forslag...
Kan det ha noget med at der ikke er jord i anlæget, så der kan være
potientiale forskelle mellem aparaterne eller sådan noget...
Det genere mig såmen ikke... jeg undre mig bare...

Tonni Madsen

Re: Øh, og så hørte jeg P4...
Haha - det minder mig om det gamle Philips TV.

Når det var i standby kunne man høre russisk opera,
tyskere og englændere, nogle gange blandet sammen :-)

Og man kunne virkelig høre det!
Det var mest tydeligt om natten, i bag højttalerene.

Vidst nok bare fordi at "surround sound" delen ikke var afskærmet ordenligt
af / afkoblet.
(Kendt fejl)

Tror det er fordi at visse kredsløb kan komme til at gå i selvsving og virke
som en "dårlig" radiomodtager..

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

og
at
tror
Prøv og stil dit spørgsmål i dk.fritid.hamradio, så tror jeg du får et godt
svar.

EA

Re: Øh, og så hørte jeg P4...

"> Efter jeg slukkede min computer var der en del statisk støj i højtalerne,
og

Smil!
Så det er derfor, folk med PC også skal betale licens! :-)
Hilsen Mic

Site Timeline