Højttalerstik t. panelunderlag - Page 3

Re: Højttalerstik t. panelunderlag
Hej!

Osse i dén grad (især i hifibranchen).

Kan sikkert finde sådan nogen til omkring en hund hvis jeg kigger mig lidt
omkring :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Højttalerstik t. panelunderlag

Jep !

monacor har vel noget der ligner ?

Søreme så
http://www.monacor.dk/produkter/hoejttalerenheder/vnr/347060 /

(sådanne sidder der vist bag på tuberne)

--
Jan_stevns

Re: Højttalerstik t. panelunderlag
Hej!

Nå ja, det ser da ok ud. Kan godt lide formuleringen "Solid gold-plated" ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Højttalerstik t. panelunderlag

Jeg synes nu at Du skulle overveje XLR med vinkelstik engang mere. Vendt
"rigtigt" XLR-style, med han i vægudtaget, så er der fint plads i panelet.
Og hanpanelstikket  sidder fint to stk. i en halvanden-blændplade. (done
that). Vinkelhunstikket rager ikke alverden ud, og fylder mindre end nogen
bananstiks-løsning.

Orla Pedersen
Re: Højttalerstik t. panelunderlag

og ser da også meget pænere ud...
det er da gyseligt at have de der to banan-jav'rter til at sidde i et
vægstik... :-)

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem: