Højtalerproblem med Sony 32" 100 Hz fjernsyn

Hej,

Jeg har et spørgsmål vedr. mit Sony KV32FX60, som jeg vil høre om
nogen herinde kan svare mig på.

For noget tid siden begyndte fjernsynet periodevis at udsende en høj
hyletone. Fjernsynet blev indleveret til reparation, og her blev nogle
spoler lakeret.
Efter at have fået fjernsynet retur var problemet der stadig. Nu har
jeg derfor haft en tekniker ude, der har lakeret spolerne endnu en
gang og tilsyneladende givet dem et "ekstra" lag.

Efter at han har været og gøre det, er der dog sket det at bassen ikke
længere udsender nogen lyd, så det lyder temmelig tamt.

Mit spørgsmål er nu: Kan det have noget at gøre med den lakering
teknikeren har lavet? Eller er det bare tilfældigt at bassen er stået
af lige efter tekniker besøget?

Håber der er nogen der kan sige mig, om jeg med rette kan bebrejde
teknikeren eller om det ikke er hans skyld.

Med venlig hilsen
Brian Andersen

Re: Højtalerproblem med Sony 32" 100 Hz fjernsyn

Han har vel glemt at sætte ledningen på til bassen ?