Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Hej gruppe

Jeg mangler en gummitrykrulle til min TANDBERG 10XD - 4.

Der er et par steder i USA hvor de reklamerer med hhv. en renovering
eller en ny.

Problemet er bare, at de ikke har svaret, selv efter flere mails...

Er der et sted i Europa hvor man kan gE5% hen?

Med venlig hilsen

Per Jakobsen

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Vi har en pE5% SjE6%lland der kan klare en regummiering.

Han kontaktes her: snipped-for-privacy@live.dk

M.v.h.

BF8%rge

[...]

Er der et sted i Europa hvor man kan gå hen?

Med venlig hilsen

Per Jakobsen

Jep. EBAY er din ven!!

1)
http://desc.shop.ebay.de/i.html?LH_TitleDesc=1&LH_AvailTo77%&_nkw=TANDBERG+10XD&_arm=1&_armm63%&_ruu=http://desc.shop.ebay.de/i.html%3FLH_TitleDesc%3D1%26_nkw%3DTANDBERG%2B10XD%26_arr%3D1&_rdc=2

2)
http://cgi.ebay.de/US-TANDBERG-10XD-9000X-9100X-9200XD-NEW-PRESSURE-ROLLER_W0QQitemZ110503102828QQcmdZViewItemQQptZVintage_Electronics_R2?hash=item19ba7f896c

Og så til lidt andet

http://cgi.ebay.de/Tandberg-10X-10XD-Service-Manuals-User-Manual-4-Set_W0QQitemZ250589608186QQcmdZViewItemQQptZVintage_Electronics_R2?hash=item3a584df8fa

Mvh, Leif

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

10X - 10XD manualen fE5%s gratis her:  http://sportsbil.com/tandberg /

BF8%rge

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Tak for svarene - nu kan jeg komme videre!

Jeg vil egentligt helst starte pE5% SjE6%lland, men kan ikke fE5% afslF8%re=
email-adressen der begynder med n.k.snae...

Jeg fE5%r en error-meddelelse nE5%r jeg har indtastet koden rigtigt.

Mvh Per

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER
ret

Jeg har fE5%et 'knE6%kket' email-adressen.

Det var dog formidabelt med alle de manualer etc. under
http://sportsbil.com/tandberg /

PrF8%vede for sjov skyld at skrive noget andet end /tandberg/. Det
virkede i hvert fald for /sony/

- men ikke for /philips/

Tak endnu engang for hjE6%lpne.

/ Per

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Til orienterung sE5% produserer han ogsE5% gummeiremme til tape recordere
og pladspillere..
Hvis der skulle vE6%re andre der har brug for Niels pE5% SjE6%lland se er
hans kompl. mail adresse her:   snipped-for-privacy@live.dk

M.v.h.
BF8%rge

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Jeg skriver lige mail adressen helt ud, jeg ved ikke hvorfor systemet
forkprter.
Men her er den sE5% igen:   snipped-for-privacy@live.dk

BF8%rge

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER
 afslF8%ret
Hej igen igen! Ved ikke hvorfor systemet af korter mail adressen. Men
her er den sE5% skrevet med menneskebogstaver: snipped-for-privacy@live.dk

M.v.h.

BF8%rge

Re: Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Ja, nu har du så nævnt den en 5-6 gange, så er du sikker på at
spamrobotterne virkeligt fager den.....

Det er fordi du bruger google at adressen ser forkrøblet ud.