Gummitrykrulle - SPOLEBÅNDOPTAGER

Hej gruppe

Jeg mangler en gummitrykrulle til min TANDBERG 10XD - 4.

Der er et par steder i USA hvor de reklamerer med hhv. en renovering eller en ny.

Problemet er bare, at de ikke har svaret, selv efter flere mails...

Er der et sted i Europa hvor man kan g=E5 hen?

Med venlig hilsen

Per Jakobsen

Reply to
Per Jakobsen

Vi har en p=E5 Sj=E6lland der kan klare en regummiering.

Han kontaktes her: snipped-for-privacy@live.dk

M.v.h.

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

"Per Jakobsen" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com... Hej gruppe

Jeg mangler en gummitrykrulle til min TANDBERG 10XD - 4.

Der er et par steder i USA hvor de reklamerer med hhv. en renovering eller en ny.

Problemet er bare, at de ikke har svaret, selv efter flere mails...

Er der et sted i Europa hvor man kan gå hen?

Med venlig hilsen

Per Jakobsen

Jep. EBAY er din ven!!

1)

2)

Og så til lidt andet

Mvh, Leif

Reply to
Leif

snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com...

=3DTAN...

.
10X - 10XD manualen f=E5s gratis her:

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com...

=3DTAN...

Tak for svarene - nu kan jeg komme videre!

Jeg vil egentligt helst starte p=E5 Sj=E6lland, men kan ikke f=E5 afsl=F8re= t email-adressen der begynder med n.k.snae...

Jeg f=E5r en error-meddelelse n=E5r jeg har indtastet koden rigtigt.

Mvh Per

Reply to
Per Jakobsen

snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com...

kw=3DTAN...

-R...

..

ret

Jeg har f=E5et 'kn=E6kket' email-adressen.

Det var dog formidabelt med alle de manualer etc. under

Pr=F8vede for sjov skyld at skrive noget andet end /tandberg/. Det virkede i hvert fald for /sony/

- men ikke for /philips/

Tak endnu engang for hj=E6lpne.

/ Per

Reply to
Per Jakobsen

snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com...

_nkw=3DTAN...

RE-R...

e...

g/

=F8ret

om/tandberg/

Til orienterung s=E5 produserer han ogs=E5 gummeiremme til tape recordere og pladspillere.. Hvis der skulle v=E6re andre der har brug for Niels p=E5 Sj=E6lland se er hans kompl. mail adresse her: snipped-for-privacy@live.dk

M.v.h. B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

: snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com...

ing

..

7&_nkw=3DTAN...

SURE-R...

-Se...

erg/

l=F8ret

.com/tandberg/

Jeg skriver lige mail adressen helt ud, jeg ved ikke hvorfor systemet forkprter. Men her er den s=E5 igen: snipped-for-privacy@live.dk

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

ws: snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com...

ering

s...

=3D77&_nkw=3DTAN...

ESSURE-R...

-4-Se...

dberg/

fsl=F8ret

.

il.com/tandberg/

re

er

Reply to
Børge Larsen

news: snipped-for-privacy@q21g2000yqm.googlegroups.com...

overing

ils...

=3D77&_nkw=3DTAN...

PRESSURE-R...

al-4-Se...

andberg/

afsl=F8ret

gt.

sbil.com/tandberg/

dere

e er

Hej igen igen! Ved ikke hvorfor systemet af korter mail adressen. Men her er den s=E5 skrevet med menneskebogstaver: snipped-for-privacy@live.dk

M.v.h.

B=F8rge

Reply to
Børge Larsen

Børge Larsen skriver:

Ja, nu har du så nævnt den en 5-6 gange, så er du sikker på at spamrobotterne virkeligt fager den.....

Det er fordi du bruger google at adressen ser forkrøblet ud.