Gul monitor, HANSOL

Så skete der skisme eet eller andet med min monitor.

Lige pludseligt blev monitoren meget gul i billedet. Herefter gik der ca.
20sekunder, hvorefter billedet begyndte at pulse den gulefarve op og ned i
styrke og forsvandt så helt. I løbet af de næste 2-3 minutter har skærmen så
fået en blivende gul tone, der af og til "får en tand mere". I skrivende
stund er skærmen blevet ret så gullig at kigge på.Dog stadigt brugbar, men
ikke rart at se på.

Jeg ved godt den monitor er en 5år gammel, og vel burde på skrotten, men jeg
er egentligt glad for den, og så er der lige lidt med $$ der også gør at jeg
ikke er så pjattet med at skulle skifte den lige nu.

Det skal siges at monitoren har kørt en del timer, og var i drift da det
skete.

Nogen der har en ide til hvad der kan være galt, og ca. hvor jeg skal lede
efter noget mistænkeligt?

Henrik

Re: Gul monitor, HANSOL

Har du prøvet at tjekke om stikket sidder ordentligt på plads i grafikkortet
og skærmen ? det lyder meget som et løst stik...

Hvis ikke det er ledningen, kan det så fremprovokeres ved at "daske" til
skærmen ?

// Per

Site Timeline