GSM og GPS moduler

Jeg overvejer at lave et projekt (på DTU) hvor der både bliver brug for GSM
samt PS moduler.
Er der nogen der har erfaringer indenfor denne verden og som kan fortælle
lidt om hvad der findes, hvor det findes henne samt til hvilken pris. Hvis
du har datablade eller noget lign. hører jeg også meget gerne fra dig

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Re: GSM og GPS moduler

Hej Rasmus

Hvad med at skrælle en gammel mobil tlf.? Det er billigt!

Du spørger ikke umiddelbart efter det, men måske der er lidt
informationer du kan bruge i samme forbindelse:
http://www.riccibitti.com/tinyplanet/tiny_intro.htm

- Lars

Re: GSM og GPS moduler
Wireless Group http://www.wire-com.dk/webpages/nyheder/nyheder.asp har både
GPS og GSM moduler. Lige for tiden sælger de Lassen SQ GPS for 225,00 kr.

mvh
Flemming

GSM

Re: GSM og GPS moduler
Hvordan kan se prisen ? Jeg har ikke finde priser på hverken GSM eller GPS
moduler.

både
fortælle
Hvis

Re: GSM og GPS moduler
Prøv at se følgende side:
http://www.falcom.de/e/e-produkte.html
Hilsen
Madsen

GSM

Re: GSM og GPS moduler
Hvor er det irreterende at man ikke kan se priser på nedenstående side.

fortælle
Hvis

Re: GSM og GPS moduler
Hej prøv at se nedenstående grosisteres hjemmesider, de vil kunne oplyse
priser.
Hilsen Madsen

  Distributors: Scandinavia

Distributors

----

Eltech Components A/S Denmark FALCOM GSM/GPRS/GPS product portfolio

----

Tracq Norge AS Norway FALCOM GSM/GPRS/GPS product portfolio

----

Tracq Sverige AB Sweden FALCOM GSM/GPRS/GPS product portfolio

----

Scan Project Solutions Scandinavia, Denmark FALCOM GSM/GPRS/GPS product
portfolio

----

Sequoia Technology
Nordic A/S Denmark FALCOM GSM/GPRS/GPS product portfolio

----

Telekoski OY Finland FALCOM GSM/GPRS/GPS product portfolio

----

for

Re: GSM og GPS moduler
May the devices on www.avl-system.de fits too.