Grundig T 51-830

Hej i gruppen, er der nogle der ved hvor jeg kan finde noget diagram(print).
over et "Grundig tv  T 51-830" evt.med nogle fejl mugligheder.

   venlig hilsen
         Ib Justesen

Re: Grundig T 51-830

diagram(print).

 - Bag på app. står der CUCxxxx , prøv og søge på dette nummer - Det er
chassis'et.
Hvad fejler subjekt??

Lars / Viborg

Re: Grundig T 51-830
Tak Lars    nr er: CUC 7303

  Det der er galt er at, min datter sætter en dvd film i sin dvdafspiller,
og tænder på fjernbetjeningen til tv`et var der bare sort skærm.
jeg tog bagstykket af og så at den lille  2,5A sikring var brændt over.
har prøvet at skifte den  2 gange, og dvden er taget fra .
(PS jeg ved ikke om sådanne spøgsmål må komme i denne gruppe,er der
andre mugligheder.)

   Hilsen  Ib

Re: Grundig T 51-830

__SNIP en masse__

Oho, subject er helt død, og springer sikringerne...

Mon ikke 7303'eren er den med 3843 switch controller som dør grundet
modstande som vokser?? - den trækker selvfølgelig transistoren og dioderne
med sig...

Er man selv hård til elektronik, eller skal det laves "ude i byen"??

 - Hvorhenne i landet??

Lars

Site Timeline