Grundig GV 600 Video (Bånd Indføring)

Hejsa, jeg sidder med sådan en Grundig GV 600 video der har været en
tur på gulvet, der er så faldet et tandhjul af til båndindføringen, og
jeg synes ikk ejeg kan få det til at passe ordenligt.

Det er ligesom når jeg sætter tandhjulet på kan skuffen kun køre halvt
ind.

Nogen rigtig gode forslag, evt nogen der kender videoen ?

Det skulle vist være samme system på visse phillips modeller.

Kan evt tage et billede af det hvis det hjælper nogen ?

Mvh
Ronni

Re: Grundig GV 600 Video (Bånd Indføring)
Hej!

Gerne! Og i høj opløsning...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Grundig GV 600 Video (Bånd Indføring)
Hej

har fået klaret det. jeg havde åbenbart fået det vendt forkert.

Videoen virker perfekt nu. det er en lidt sjov maskine.

Mvh
Ronni

On Thu, 17 Nov 2005 16:36:21 +0100, Kim Voss Schrader