Grundig 21" TV med Komb. vhs - brændt aw :(

Hej alle,

Nu mente skæbnen igen det var på tide at der var noget af vores elektronik
der skulle dø, denne gang vores elskede og meget benyttede fjernsyn i
soveværelset. Jeg slukkede fjernsynet igår aftes ganske som jeg plejer også
uden probs eller noget.

Til morgen da jeg fik øjne ville jeg da lige kigge lidt fjernsyn, men når
jeg tænder på fjernbetjeningen så kommer der ikke noget billede istedet står
det bare og klikker (som en pc skærm der skifter opløsning) ved første klik
kan jeg se på loftlyset at der trækkes strøm, men ikke på de efterfølgende
(ikke synligt på lyset ihvertfald ;). Jeg har prøvet at have hafr strømmen
helt at fjernsynet samt at lade det stå lidt og klikke - uden effekt.

Nogen der har en ide til hvor jeg skal søge fejlen, jeg tilhører flokken af
elendige sorryass fejlfindere :-(

Håber der er nogen der har en ide....jeg kan nemlig ikke falde i søvn uden
15 minutters TV først :-)

Mvh.

morten

Site Timeline