Gratis elektronik konstruktioner

Hvis nogen mangler inspiration til hvad man kan lave med transistorer
bør man se her - mest on-line, men også i pdf:

1 - 200 Transistor Circuits
This e-book contains 100 transistor circuits. The second part of this
e-book will contain a further 100 circuits:
http://www.talkingelectronics.com/projects/200TrCcts/200TrCcts.html
http://www.talkingelectronics.com/projects/200TrCcts/1-100TransistorCircuits.pdf

http://www.talkingelectronics.com/projects/100%20IC%20Circuits/1-100_IC-Ccts.html

http://www.talkingelectronics.com/projects/50%20-%20555%20Circuits/50%20-%20555%20Circuits.html

/Glenn

Re: Gratis elektronik konstruktioner

Hej Glenn

Tak, - mange tak!

Har netop "genopfunden" min elektronikinteresse, og var på udkig efter noget
lignende.

Jeg har selv bl.a. Electors "304 Circuits" fra 1991, (bogform)
- men hven gider idag sidde og bygge et RS 232 interface til en Commodore
64?   ;-)

Mvh Poul C

Re: Gratis elektronik konstruktioner

Der er nu rigtig meget inspiration i Elektors bøger selvom man ikke lige
følger opskriften.

Glenn - Tak for de link. :-)

/Lars

Re: Gratis elektronik konstruktioner
Tusinde tak.

--
mvh per . H.  NewsTap/ Ipad

Re: Gratis elektronik konstruktioner

Sidst jeg klikkede på linket var det dødt, men nu var der hul i gennem.
Det ser bestemt inspirerende ud, Tak !

Jan Rasmussen

Site Timeline