Gram fryser på -32 gr.?

Der er godt nok ikke meget elektronik i en fryser men jeg prøver her
alligevel.

Jeg opdagede at min Gram skabs fryser (ældre model, kan desværre ikke finde
noget nummer. Måske bagpå, men den er fuld af mad og ikke til at flytte)
pludselig have de en temperatur på -32 gr., og jeg kan ikke regulere
temperaturen ej heller slukke for den.
Det lyder som en termostart?
Kan man selv skifte den?
Hvor skaffer man en sådan (Aalborg)?

--
Venlig hilsen / Best Regards
Lars Rasmussen

mvh

Andreas M. Hansen

Re: Gram fryser på -32 gr.?

Også mig - men jeg fik ikke nogen t-shirt ;-)
Og så var fryseren ikke så sej - mener den endte på -25...

/A

Re: Gram fryser på -32 gr.?

Ja, det er da stor set ikke-betydende i forhold til normaltemperaturen
på -18 grader..
Min forældres fryser er ret sej, da den kan komme ned på ca. -38 grader ved
indfrysning. Det tager så også mange timer at komme derned fra de ca. -19
grader den ellers kører på.

-38 grader synes jeg altså er ret koldt, set i forhold til at det er en
normal fryser, og en isterning direkte fra den er pænt kold at holde ved, og
er svær at slippe når man først har rørt ved den. :-)

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Gram fryser på -32 gr.?
finde

Jeg tror du skal prøve at spørge i dk.teknik.el

--
Hilsen
   Peter N Petersen