GPS koordinater på kort ?

Hej NG

Da det er min erfaring at der befinder sig en hulens masse tusindkunstnere
her ... retter jeg dette spørgsmål i denne NG !

Er der et sted på nettet, hvor jeg gratis kan indtaste data fra en GPS
modtager eks. Brede ( grader.minutte.sekunder) og det samme for Længde.
Det skal være et dansk kort. Hvor man så på et kort kunne få vist hvor det
er.
Jeg har talt med flere der siger at det kan man på nettet, men ingen kender
adr. ?

Mvh.

Esben

Re: GPS koordinater på kort ?
mapquest bl.a

ex:

http://www.mapquest.com/maps/map.adp?latlongtype=decimal&latitude56%.2992996&longitude10%.5360159&zoom=6

og ret latitude og longutude til den aktuelle værdier

/carsten

Re: GPS koordinater på kort ?

tusindkunstnere
det
kender
ellers prøv at kigge på dantrack.com.......det kort er mere detaljeret
martin

Re: GPS koordinater på kort ?
Hej Carsten,

Nice... Og så kunne man jo lave en frontend med koordinatindtastning til
den :)

--
Venlig hilsen,
Søren