GPIB kort

Nogen der ved, hvor man kan købe GPIB (IEEE-488) kort til rimelige priser?

Helst PCI eller USB, men ISA kan også bruges, hvis det er meget billigere.

Det billigste jeg har set indtil videre er omkring 4.000,- for et PCI kort.

Jesper Larsen

Re: GPIB kort

Ebay, jeg har et ISA kort at ligge, mail mig med et bud hvis det har interesse.

    Mvh

        Kimjand

Re: GPIB kort
Så vidt jeg husker, så brugte Commodore IEEE-488 interfacet til deres
floppy drev osv. Så hvis du søger efter diagrammer til at tilslutte
sådanne til en PC, så finder du sikkert et billigt alternativ. En hurtig
søgning med google, gav bla. følgende:

http://ftp.martnet.com/commie/documents/projects/other/pc-ieee.zip
http://www.6502.org/users/andre/ieee488/index.html
http://www.bitcity.de/1541%20Serial%20Interface.htm
http://ftp.martnet.com/commie/documents/projects/other /
http://home.hccnet.nl/g.baltissen/ieee.htm

Men der var mange andre sider.

-- Gert

Re: GPIB kort

Jesper Larsen:
kort.

Jeg har nogle National Instruments GPIB kort liggende, men de er desvære
ISA.
Hvis det var noget, kan du jo give lyd fra dig, så må vi snakke om prisen.

Mvh. Dan Sørensen

Site Timeline