Godt og billigt radioværksted i Storkbh sgs

Subj.

Mvh
Henrik

Re: Godt og billigt radioværksted i Storkbh sgs
wrote: Ingenting.

Hvad skal du have lavet ?

/Hans

Re: Godt og billigt radioværksted i Storkbh sgs
Skiftet et relæ, såvidt jeg er orienteret. Det kan også være at det bare er
en lodning der skal til. Se mit tidligere indlæg d. 10.8.

Mvh
Henrik

"Hans Kjaergaard"  skrev i meddelelsen

wrote: Ingenting.

Hvad skal du have lavet ?

/Hans

Re: Godt og billigt radioværksted i Storkbh sgs
Ring til mig på tlf 26224211 så skal jeg nok lave det for dig.

MVH Lars Arup

Re: Godt og billigt radioværksted i Storkbh sgs
Tak - det vil jeg gøre :-)