Godt bud på mediecenter

Hejsa.

Jeg har længe kigget lidt på mediecentre. Jeg har dog ikke fundet
mediecentre i et rimeligt prisleje (under 10.000), som har virket
overbevisende. Én af de typiske mangler et et godt TV-tuner kort, så man
stadig kan optage TV i god kvalitet (har analog TV-signal). Andre vigtige
ting er naturligvis en god ydelse (men jeg behøver ikke en spillemaskine),
godt mediecentertastatur (med touch pad eller lignende), trådløst netkort,
USB og stor harddisk....og STØJSVAG - derfor gerne med CPU der typisk bruges
i bærbare, da behovet for køling dermed er minimeret.

Nogle gode bud?

Mvh Jan T

Re: Godt bud på mediecenter
Hejsa

Jeg kan anbefale dig at kikke i gruppen dk.teknik.htpc, der er allerede
mange meget gode spørgsmål og svar til samme emne.

Gruppen her er ikke til konsum-elektronik.

Mvh Hauge

Re: Godt bud på mediecenter
OK, mange tak

Site Timeline