Gode danske sider...

Hej allesammen...

Er der nogen der kender nogle gode danske elektronik-sider. Med guides,
tests, artikler o.s.v
Gerne lidt mere avanceret end Tweak, Tweakup, Overclocking....

M.v.h.
Morten Jensen

Re: Gode danske sider...

Jeg tror du er i det forkerte forum, dk.teknik.elektronik er for selvbygger
elektronik.

Hvis du vil overclokke en computer, så prøv en hardware gruppe.

Re: Gode danske sider...

selvbygger

Nej, jeg vil ikke overclocke men søger gode danske elektronik sider, med
artikler, tips, guides, nyheder, osv.

Re: Gode danske sider...

Om ?

Re: Gode danske sider...

Det kunne være meget morsomt hvis der var et site hvor elektronik
interesserede kunne dele deres erfaringer og projekter med andre, med
billeder osv...

Re: Gode danske sider...
Hejsa

Er vel bare et spørgsmål om at starte sådan et site?!..

/Hauge

Re: Gode danske sider...

JA......

Re: Gode danske sider...
Hejsa

Meget kort svar, men er du mand for det?

/Hauge

Re: Gode danske sider...

Har ik' så meget forstand på elektronik, men har da rodet en del med ASP
kodning, så hvis der er andre der vil være med er det da muligt det kan
blive til noget....

Re: Gode danske sider...
Hejsa

Var lige ved at tilbyde at hoste det, men ASP.. Host host..

/Hauge

Re: Gode danske sider...

Hehe
Hvis det kan give dig en bedre nattesøvn, må det jo laves i PHP eller
noget....

Re: Gode danske sider...

Vil du være interesseret i at hoste hvis det kodes i PHP?

Re: Gode danske sider...

ASP? -  som er??

Mvh. Jens - hin den nysgerrige.

Re: Gode danske sider...

Ofte noget skrammel alt for mange laver deres hjemmesider bliver vist i.

Alternativ til html visning.

Klaus

Re: Gode danske sider...

I praksis foregår det sådan at folk der har noget at vise, laver en webside
med det.

Re: Gode danske sider...

webside

Hehe....
Vil det så sige at der ikke er nogen i DK der har noget at vise frem?

Re: Gode danske sider...

Det er der da, der bliver sommetider postet link til spændende ting her.

Re: Gode danske sider...

med

Det har du da ret i men jeg syntes det er meget få links, sammenlignet med
emner som casemodding/overclocking....

Re: Gode danske sider...

Af folk jeg har mødt har det kun været de færreste der har haft en eller
anden form for viden om elektronik, ok mange ved hvad en diode er... Men
bare en ting som en transistor forvirrer de fleste :)

Så det er nok grunden til at der er så lidt på dansk... Mht. overclockning
og især casemodding har du jo egentlig ikke brug for nogen grundviden.

Brian

Re: Gode danske sider...

guides,

Så er det bare mig der misforstår, når du skriver "Overclocking".

Jeg har ikke set specielt mange danske sider med elektronik stof, men der er
nogle enkelte, men jeg har ikke samlet links til dem.

Jeg har godtnok min egen elektronikside på dansk, men den indeholder ikke
noget af det du ønsker (http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html )

Site Timeline