Genoplive batterier med fryser?

Hejsa

Jeg tror det var i TV de engang fortalte at man kunne "genoplive"
batterierne til sin boremaskine ved at ligge dem en tur i fryseren.

Passer dette?

Gælder det alle typer opladelige batterier (f.eks. også mobiltlf.
batterier)
?

Og skal det udføres på nogen bestemt måde (f.eks. lades mednes det stadig
er
frosent eller gentages nogle gange el. andet) ?

/Morten

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Re: Genoplive batterier med fryser?

Ja, det kan godt passe.

Nej. Det afhænger af hvilken type batteri det er (NiCd, NiMH, osv).

Kai

Re: Genoplive batterier med fryser?

Nej, man kan være heldig og få lidt liv i det igen.

Nej

Re: Genoplive batterier med fryser?

Siger du, jeg "ligger" mig i sengen, eller at du "lægger" dig? Jeg siger
ingen af delene. Jeg siger, at jeg putter mig.

Erling

Re: Genoplive batterier med fryser?
Hejsa

Læs gruppens navn.. Netop dk.teknik.elektronik, ikke sprog.
Så hold dit ævl for dig selv. Det er MEGET dårlig netikette at forsøge at
rette på folks stave eller skrivefejl.
XFUT: dk.admin.netikette

/Hauge

Re: Genoplive batterier med fryser?

Det er jo din påstand! Eneste måde at få folk til at stave nogenlunde
begavet er at påtale fejlene - hver gang!

Knud

Re: Genoplive batterier med fryser?

Den det er ikke min påstand. I hvilken som helst gruppe, udover sprog, hvor
man påtaler, som det eneste i et svar, at folk staver dårligt, giver kun
larm.

Og nu håber jeg at du denne her gang, kan acceptere at denne gruppe ikke er
til snak om netikette.

/Hauge

Re: Genoplive batterier med fryser?

hvor

Denne sætning stammer måske ikke fra din hånd:
"Så hold dit ævl for dig selv. Det er MEGET dårlig netikette at forsøge at
rette på folks stave eller skrivefejl."

Det er ikke særlig pænt at kalde folks indlæg for ævl!

Knud

Re: Genoplive batterier med fryser?
Så er der åbenbart nogen som ikke kan lade være at sende spam i min private
mailboks!
Verner stop det pjat!

Knud