Genkendelse af tyverialarm

Hejsa...

Har lidt problemer med denne her:

http://www.badazz.dk/tyverialarm /

Det er en tyverialarm som mindst er 10 år gammel.
men når den er slået til kan den pludselig uden viderer starte alarmen. og
lampen "24 timers zone" begynder at lyse, lampen begynder også pludselig at
lyse hvis alarmen er frakoblet, men så da starter sirenen ikke..
Tamper kredsen er ikke benyttet.. den er bare luset over.
der er ingen finsikringer der er sprunget..

Hvis nogle har et bud på hvad der kan være galt. så skriv endelig.

Hvis nogle har et bud på hvem der har lavet alarmen, så jeg kan finde en
brugsanvisning til den

Hvis der er nogle der ligger inde med en brugsanvisning til sådan en ville
jeg også blive meget glad..

Mvh Brian
Elektriker

Re: Genkendelse af tyverialarm

Snip.

Står der ikke noget på selve printpladen, som kunne indikere en producent  ?

Du har naturligvis checket at batteriet er okay ?

mvh
JBH

Re: Genkendelse af tyverialarm
Der står ikke noget på printet... printet ligner allermest noget det er
fremstillet en sen nattetime af en der ikke ved så meget om elektronik..
Batteriet skulle være ok..

Mvh Brian

?

Re: Genkendelse af tyverialarm
´
Det er det nok også - for forpladen ser også hjemmelavet ud ;-)
Check for dårlige lodninger!

/Anders

producent

Re: Genkendelse af tyverialarm

Ligner det ikke en periodisk fejl i "24-timers" kredsen? Jeg synes at
opførslen svarer til at kredsen brydes en gang i mellem. Så det er ikke
sikkert at fejlen skal findes inde i kassen

--
/carsten

Site Timeline