Generering af Polygonplan i Eagle Cad i forhold til vRestrict

Hej.

Jeg har lagt et lille print ud, der sidder en BUZ11 hvor jeg gerne vil
forbinde Tab'en termisk til kobberplanet vha skrue og møtrik, men den
TO-220 outline der ligger i eagle som default har en rund ring om
skruehullet i vRestrict-laget.

Kan jeg på nogen måde override dette, eller skal jeg lave en kopi af
symbolet og fjerne vRestrict informationen ?

Et billede af problemet: http://ragelse.com/i/zcJfvn

Nogen forslag ?

// Per.

Re: Generering af Polygonplan i Eagle Cad i forhold til vRestrict

Den simple: læg et par fede printbaner under skruehullet.

/Thomas

Re: Generering af Polygonplan i Eagle Cad i forhold til vRestrict

Dét er sku da en møgløsning, så kunne jeg lige så godt strege lidt med
en tusch inden jeg ætser...

// Per.

Re: Generering af Polygonplan i Eagle Cad i forhold til vRestrict

Måske ikke den mest elegante løsning, men som jeg skrev, simpel hvis det
bare er til et enkelt layout. (Dovenskaben længe leve)

Det mest korrekte er at lave et nyt footprint til komponenten.

/Thomas

Re: Generering af Polygonplan i Eagle Cad i forhold til vRestrict

det er sku da ikke nogen dE5%rlig lF8%sning, den der blev foreslE5%et..for
du kan jo godkende E6%ndringer sE5% det ikke betyder noget
hvis det skal videre til en producent eller andet..
v-restrict...jeg er ikke sikker men er det via restrict.. for sE5% ved
jeg slet ikke hvorfor
du ikke udelader dette lag ,for jeg ser ingen vias i dit layout
eller er det i virkeligheden b- restrict.
hvis b- restrict ..ja sE5% ville jeg fjerne b restrict laget pE5%
nuvE6%rende tidspunkt og sE5% fE5% kobber ind
ved nE6%ste ratnest klik ..eller fF8%lge det oprindelige forslag.
alex

Re: Generering af Polygonplan i Eagle Cad i forhold til vRestrict

Farven af ringen siger at det er vRestrict.

Hvordan fjerner jeg et lag i Eagle ? Jeg bruger kun top, bottom, outline
og top silkscreen til mit hjemme-printproduktion.

// Per.

Site Timeline