gen-opladelige CR123 bat.

Nogen der ved hvor Subj. kan købes ? Helst på nettet.

MVH

Morten Wulff Nielsen

Re: gen-opladelige CR123 bat.

CR123 er et lithium batteri, det kan ikke genoplades.

Re: gen-opladelige CR123 bat.
Hejsa

Nu er det vel egentlig en størrelse på et batteri, og hvem siger at den
størrelse ikke findes som opladelig?
Jeg ved at Århus Radio Lager (engang?) havde knapceller i forskellige
størrelser, som opladelig.

/Hauge

Re: gen-opladelige CR123 bat.

Ved jeg godt, men du ved godt hvad jeg mener ikke ?
Jeg vil ha et genopladeligt batteri på 3 V og i samme størrelse som CR123
(A)

Og jeg VED de findes, man kan købe batteri pakker som kan genoplades, men de
er hunde dyre !

MVH

Morten

Re: gen-opladelige CR123 bat.
Hej Morten

de

RS-Components har flere modeller af Lithium genopladelige
knapceller, kik om der ikke er en størrelse der passer dig.

Mvh Max

Re: gen-opladelige CR123 bat.

Jep og det er det der er problemet. Genopladelige celler er normalt på
1,2 volt og det er ret svært at få 3V til at gå op i 1,2.

Hvis jeg var dig, sendte jeg en mail til batterier.dk.