Gate Driver ...

Jeg har lavet en lille gate driver til en IRF-540 (

) det man ikke ser på kredsløbet er at D4/D5 trækkes mod stel af en NPN transistor der drives fra en PWM kanal i min processor ... Source'n på fet'en driver en 24V motor hvis anden pol er forbunden til stel.

Kredsløbet fungerer fint i multisim ved at C14 laver kunstig stel og løfter de +15V op til 39V kan man evt. forbedre kredsløbet nogen steder?

/Madsen

Reply to
Lasse Madsen