Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?

Er der nogen her, der har prøvet at pille i det indvendige af en sådan gps?
(Garmin Nüvi 250)

Jeg skal have lukket sådan en op, så jeg kan få monteret en 3,5mm
jackbøsning over højttaleren. Men umiddelbart ser det ud til, at eneste
mulighed er stanleykniv og skruetrækker(som brækjern) - Kan det passe??
Skulle jo gerne kunne lukke kabinettet igen.

Mvh
Jens.

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet ?

Kender ikke lige til hvordan den model åbnes, men ret ofte sidder der
skruer under diverse labels og gummi-dupper.
Prøv at fingernusse den/de labes der sidder bagpå, og mærk om der ikke
er en svag nedbulning når du nusser.

Mvh Hauge

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?

Se denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=kCMg6jnL9p4

/Peter

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?

Hvad hedder det grønne værktøj, han bruger til at brække kabinettet fra
hinanden, og hvor køber man det?
Jeg plejer at bruge en skruetrækker til formålet, men den efterlader ofte
mærker i kanterne på kabinettet.

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?
Hej Allan

http://www.portatronics.com/product_info.php?info=p771_Toolkit-with-Phillips--Flathead--Torx-T5-Screwdriver---Two-Pryin.html

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?
On Mon, 14 Mar 2011 10:41:58 +0100, "Max"

Fint værktøj, og helt tilfældigt faldt jeg idag over et tilsvarende
sæt i den lokale Chip&dip shop med 10 styk værktøjer til 42 kr så dem
måtte jeg jo købe.
Da jeg kom hjem fandt jeg dette lidt spøjse om sættet
http://www.chipdip.ru/en/video.aspx?vid=ID000272674
Jeg fralægger mig ethvert ansvar for dem der måtte dø af grin over
sprogbrugen.

/Hans

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?

Se Max' svar.

Da jeg skulle skifte batteri i min Nuvi 660 brugte jeg et plastickort
(kreditkorttype) til at skille kabinettet ad. Det var ikke let, men
lykkedes. Det er umuligt at bruge skruetrækkere og lignende metalgenstande
uden at der kommer hakker i kabinettet.

/Peter

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?
 Der sidder to skruer gemt under labelen i bunden!
 MVH Lars Arup

Re: Garmin Nüvi 250 - Åbne kabinettet?
Hver gang jeg skal skilde noget ad, og ikke kan finde ud af det, så tjekker
jeg youtube og søger på "xxxxxx disassamble" og der plejer som oftest at
komme en lille guide frem med fremgangsmåden

//Brian