Gammelt Apparatstik

Jeg har en ældre B&O spolebåndoptager med et lidt spøjst apparatstik.
Der er kun 2 ben, og det er firkantet. Jeg har ikke set det før (det
er ikke det lille 2 benet 8 tals som bruges det til Braun
barbermaskiner)

Hvor kan man købe det?

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: Gammelt Apparatstik
On Thu, 22 Jan 2009 01:49:46 +0100, Karsten Krambs

"Et billed siger mere end 1000 ord"

/Hans

Re: Gammelt Apparatstik

Meget præcis beskrivelse.
Åge jensen. www.aage.dk
Net stik til bl.a. Roland,- så vidt jeg husker koster det ?? 48,-
mvh
Thorbjørn

Re: Gammelt Apparatstik

Har du link? Kan ikke helt finde det på www.aage.dk

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: Gammelt Apparatstik

næh det har  jeg aldrig haft,- jeg er bare taget derind og
købt det.
Der er støbte stik i begge ender.
mvh
Thorbjørn.

Re: Gammelt Apparatstik

Prøv at gå til en "rigtig" fotobutik, der er chancen meget stor.
Lykkes det ikke så, send en mail, så må jeg finde en, når kadencen igen
kommer
i plus.
mvh
Thorbjørn