Gammel Arena forstærker F150

Nogle der skulle ligge inde med diagrammet over sådan en gammel fætter
?
--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Gammel Arena forstærker F150

"jan_stevns" skrev i meddelelsen

Nogle der skulle ligge inde med diagrammet over sådan en gammel fætter
?

Jeg har bare fået så supergod en behandling, da jeg manglede info vedr. mine
2 ny-indkøbte T9000, at jeg ikke tøver med at henvise til Horsens
Industrimuseum.
Der er ved at lave en stor permanent Arena udstilling.
Jeg tror, de har alle mulige servicemanual-lignende dokumenter liggende.

Min kontakt har været John Juhler Hansen.
(Som jeg med skam må indrømme stadig skylder kage)

Mvh, Leif

Re: Gammel Arena forstærker F150
Hejsa
Jeg er på Danmarks Industrimuseeum som frivillig. Jeg har før henvist til
John Juhler Hansen. Jeg er sikker på han har det !
Med hensyn til kagen, så plejer han at dele med os når han får noget, så vi
venter stadig.
Med venlig hilsen
Lars Graversen

"Lars Graversen"  skrev i meddelelsen

[...]

Det hjælper ikke lige på min samvittighed, at I er flere, der venter på
kage;-)

Jeg skal nok komme - men det skal vist helst  være en tirsdag, for at træffe
jeres
radiofolk. Så vi skal nok hen til uge 29-30 for at det passer (mig) bedst.

Mvh, Leif

Re: Gammel Arena forstærker F150

Pic please!

Re: Gammel Arena forstærker F150

DEt er en af elektronikeleverne , der har fundet sagen på et
loppemarkede.  Jeg skal da lige se om han har taget den med i skole

[...]

Spørg nu bare i Horsens - der er ingen grund til at gå over åen efter
vand;-)

Mvh, Leif

Re: Gammel Arena forstærker F150

Hej Jan

Spørg her om de kan støve det op?:
http://www.radiohistoriskforeningvest.dk/Diagrammer/Diagramsiden.php

/Glenn

Re: Gammel Arena forstærker F150
Hej Jan

Man lærer elektronik vha. diagram, men ikke rigtig fejlfinding ;-)

Er den ikke relativt simpel sådan en sag? Jeg ville da snuppe
multimeteret og komme i gang uden diagram.

--
Mvh, Kim

Re: Gammel Arena forstærker F150

Hej Jan

Man lærer elektronik vha. diagram, men ikke rigtig fejlfinding ;-)

Du siger bare til, hvis du mangler træning.
Jeg har mellem 150 og 200 B&O radioer fra mellem 1967 og 1985
på loftet, hvor de bare venter på dig;-)

De fleste er Beomaster 3000, 4000, 4400, 5000, 6000, 8000
med tilhørende Beogrammer og Beocorder, så de fleste
er ganske simple? analoge konstruktioner.

Der er dog også enkelte mere moderne såsom 3000, 3300,4500.

/Leif

Re: Gammel Arena forstærker F150

Hej Leif.

Jeg mangler nok ikke selv træning - men eleverne på skolen vil nok
være temmeligt lykkelige for objekter at examinere.

Så hvis tingene alligevel bare fylder, kan vi nok hitte ud af noget.
--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Gammel Arena forstærker F150
Hej

On 04-07-2013 21:05, jan_stevns wrote:

Man får vel selvklart sagerne retur når de er blevet sat 100% i stand
oder? ;-)

--
Mvh, Kim

Site Timeline