Gamle blækpatroner?

Hej Er ikke sikker på dette er den rette gruppe, men jeg forsøger.

Har lagt mærke til at blækpatroner har en udløbsdato, kan man ikke bruge en blækpatron efter udløbsdato eller er det blot garantien? Blækpatronerne jeg omtaler er HP's blækpatroner

Reply to
G.B

Mon ikke det er noget i retning af sidste salgsdato? Altså, en dato der garanterer at brugeren får en fuld brugbar vare.

Dyserne sidder jo i patronerne (i hvert fald i min), så det vildeste der kan ske er at patronerne jo er ødelagte pga. gammel blæk. Alt at vinde, intet at tabe. Kan ikke se at garantien på printeren skulle ryge af den grund.

Mvh Morten

Reply to
Morten

Hej

På de fleste printerpatroner sidder der noget kobber til forbindelsen mellem printeren og patronen. Der sker det at det kobber bliver mat(en belægning) (tror det hedder orision). Tag et hvidt gummi viskelæder, visk forsigtigt frem og tilbage 5-8 gange og tag et stykke papir og tør forsigt hen over for at fjerne snulleret. Jeg har fået rigtig mange farvepatroner af folk, hvor datoen er udløbet og jeg har endnu ikke mødt en patron der ikke virkede efter denne behandling. Jeg har tit vidersolg disse patroner til 40-60 stk. En stor besparelse for køber og har aldrig fået klager retur.

/Kent

"G.B" skrev i en meddelelse news:41f6560e$0$180$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

en

Reply to