Gain Formel

Hey

Er der nogle der kan hjælpe mig med at udlede gain(time) for dette filter ?

jeg har delv prøvet et par gange uden helt at få 100% rigtigt resultat..

første gang tog jeg det bare som 2 filtere, der ikke "reagerede" på
hindanden, det virkede i princippet, bortset fra at "db-level" ikke var
korrekt, men selve karekterstikkerne var der.

den formel der er på hjemmesiden er den jeg leger med nu, hvor den første
del af filteret også er belastet af nr2 del, det burde virke, men jeg kan
ikke så godt rå reduceret mine ligninger, så jeg ville lige høre jer om den
transfer formel er ok, eller om man kan udlede en der er mere simpel på en
måde ?
http://195.249.91.42/gain.htm

God weekend

KAsper