Gæt en pris - Farve Lcd skærm 6"-8"

Hej,

Jeg har forsøgt at finde priser på lcd moduler i størrelsen 6"-8" med en
opløsning i omegnen af 640 x 480. Jeg har søgt rundt på google og har også
fundet nogle steder hvor de har skærme med de specs.

De fleste svarer dog kun virksomheder, eller også har de ikke svaret.

Hvis der er nogen i gruppen som har en ide om prisklassen for
eksempelvis:
http://auo.com/auoDEV/products.php?sec=Industrial&func=info&product_id99%&items_id=9
eller ligende produkt, må de meget gerne give et bud. Prisen varierer
selvfølgelig med kvantitet. Antallet jeg vil skulle bruge er et sted
mellem 50 og 500.

Mvh
Kim

Re: Gæt en pris - Farve Lcd skærm 6"-8"

En 1K pris på 7" 480x800 = 110USD

10K = 50USD

100K = 27USD

Re: Gæt en pris - Farve Lcd skærm 6"-8"

Har du et link til stedet du fandt disse oplysninger?

Er der nogen som kender til 'pulje' ordninger.. det er først ved 10K stk
at prisen er i et leje hvor produktet kan være sælgeligt(Uden at jeg ved
alverden om det endnu).

Tak
Kim

Re: Gæt en pris - Farve Lcd skærm 6"-8"

Nej :-)
Det er et gæt baseret på erfaring.

Ikke hvor du får lov at være med, nej.
Det er endnu større styktal vi taler om.

Re: Gæt en pris - Farve Lcd skærm 6"-8"

Priserne er ganske realistiske.
Det er samme niveau, som da jeg undersøgte markedet for ca. et år siden. Jeg
mener prisen ved 100 stk. lå omkring 1500 DKr. + moms dengang.

Det er ikke realistisk at opnå en pris på 300-350 DKr. når du kun skal bruge
50 stk. (måske 500 stk.).
For mit eget vedkommende endte det med at jeg købte 100 stk. 7" JoyTech PS2
skærme til mit projekt. De kostede omkring 800 Kr. incl. moms pr. stk, altså
langt billigere end man kunne købe et løst display til ved det styktal.

Re: Gæt en pris - Farve Lcd skærm 6"-8"
Hej Kim

Harald Nyborg sælger 2 stk 7" DVD afspillere til 1200 kr, mon
ikke det er noget af det billigste du kan komme i nærheden af.