Gæt et Amphenol stik

Jeg skal bruge et par stik som kan passe i en styring jeg har, men jeg
har ikke kunnet finde stikkene på Farnells, RSs eller ELFAs websites.

Stikket er omkring 7mm bredt og center afstanden mellem pindene er ca 3mm.

Der står AMP på stikket, men det hjælper jo ikke ret meget, nogen ide om
hvad det er for et stik og hvem der kunne tænkes at handle med dem?

http://dren.dk/pics/mystikket/connector-on-cable.jpeg?width10%24
http://dren.dk/pics/mystikket/connectors-on-pcb.jpeg?width10%24

Re: Gæt et Amphenol stik
Hej Flemming

Mon ikke det er et MTA-156 stik fra AMP

http://www.mouser.com/catalog/629/1134.pdf

Farnell varenummer 1126630 eller 1268595

Re: Gæt et Amphenol stik

Selvfølgelig, jeg havde målt pitch forkert i første omgang, mange tak!

Re: Gæt et Amphenol stik
Hej Flemming

Det er hvad der kan ske. Hvis du ikke kan finde dem, ja så har
jeg måske nogle på lageret.