Futaba S3001 servo

Davs i varmen, på tide :-)

Hvordan fyngerer styringen til <subj> servo, den har en plus/minus som
vistnok skal have
4 - 6 VDC og en hvid ledning som jeg gætter på skal have et eller andet
pulssjov for at
positionere den, nogen der kan give en kort beskrivelse eller har et link
som fortæller
lidt mere om det.

mvh
Torben

Re: Futaba S3001 servo

Her er mere eller mindre alt, du kan få at vide om servoer. Incl.
omkring styrepulserne:
http://dalewheat.com/servos.php

Men kort fortalt så skal den hvide ledning have positivt gående pulser
på mellem 1 og 2 ms, og med cirka 20 ms mellem hver puls. 1 ms stiller
servoen i den ene ende, 2 ms er den anden yderposition, og så er der
frit valg ind imellem.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Re: Futaba S3001 servo

Jeg takker mange gange, lige det jeg søgte :-)

mvh
Torben

Site Timeline