Fulltest HT4050

Jeg skal have indlæst en stregkode via RS232 i en HT Italia FULLTEST
HT4050. Det har praktisk talt ingen informationer udover at det er en
RS232 med 9600Baud. Håber lidt der er nogen der kan komme med et lille
hint, så jeg kan få indstillet stregkode scanneren.

\Lars

Re: Fulltest HT4050
Hej Lars,

Hvilken del (scanner eller tester) er det du har problemer med at
indstille ?
Hvis det er scanneren - hvilket mærke og model drejer det sig om ?

--
Venlig hilsen,
Søren

--
\Lars
Re: Fulltest HT4050

Det bliver nok et problem :(

Det ser nemlig ud til at HT4050 kun har _output_ af RS232 (til hardcopy og
overførsel til PC).

--
Venlig hilsen,
Søren