Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Vi er 7 studerende fra Aalborg Universitet, som alle studerer
elektronik. Vi laver i øjeblikket et projekt om en
luftfugtighedsmåler. I den forbindelse er vi selvfølgelig meget
interresseret i at vide hvor mange der har problemer med
luftfugtighed, og hvor meget de ved om det.
Derfor vil vi bede dig om at svare på spørgeskemaet: www.go-dav.dk

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Mangler I et forsøgssted ?

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Jeg elsker spørgsmål 1 :

1. Bor du i egen/lejet bolig eller lejlighed?  Ja  Nej
Hvad ville I svare til det ?

Eller er det kun mig der har et problem med det ?

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Hvad med nummer 8:

Hvad ville du være villig til som privatperson at betale for en
fugtighedsmåler?  kr.

Svarer man 0, kan man ikke sende svaret, da de så antager at man ikke
har svaret.

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Kan vi konkludere at der er plads til forbedring... :o9  ??

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Eller at "praktisk begavelse" skulle være et adgangskriterium
på de danske universiteter :)

Mvh Max

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk
Hej Max,

De burde vel blot have allieret sig med et par humanoirastuderende når de
nu ikke kan selv :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Hvis du bor i egen/lejet bolig eller lejlighed svarer du 'ja', ellers
svarer du 'nej'.

Jeg svarede 'ja' :-)

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

System halted -- Press any key to remain frozen.

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Det er vel kun børn, der bor hjemme ved forældrene der kan svare nej
der. Men det var nok mere relevant at spørge om man bor i hus eller
lejlighed og om det er eje eller leje.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Eller hjemløse ...
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Hvor mange af dem tror du har en internetopkobling?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk
 den kan de vel låne på biblioteket ;-)
--
  Calle.

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Man kan jo være indlagt på en institution eller indsat i fængsel.

Ja, hvis det overhovedet er relevant at registrere ejerskabet af
boligen i denne undersøgelse.

Og hår-hygrometeret viser 59%RH.

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

When there's no problem, you've overlooked something.

Re: Fugtighedsmåler! - www.go-dav.dk

Det kommer an på hvordan du definerer børn, ja jeg er da barn af mine
forældre, men selvom jeg snart er 22 bor jeg da hjemme endnu...

Enig...

Brian

Site Timeline