FSK modulator/demodulator

Er der nogle der har en ide til en FSK modulator og demodulator som er
frekvens stabil i temperatur område (-40 -80) grader. Carieer
frekvensen skal helst være omkring 1-2Mhz

Re: FSK modulator/demodulator

Prøv at kikke på XR-215 fra Exar, alternativt NE564 mener jeg.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060321150302@smart-tech.dk
Re: FSK modulator/demodulator

Ja, NE564 kan ikke fås mere. Jeg skal bruge 2 stk. XR-215 til
mod/demod og
det bliver en for dyr løsning, men ellers et godt valg

Re: FSK modulator/demodulator

Hej Rasmus

Jeg kan ikke styre min nysgerrighed...
Hvad har du gang i?

Den eneste gang jeg har interesseret mig for sådan en dims
var da vi fik en ubændig trang til at sende balloner op med
et digi-kamera som last.

Allernysgerrigst
Basse

Site Timeline