Frost.

Hej Max.
Tak for dit svar.
Skidt med badet, jeg tænker mere på om karret kan frostspringe.

MVH
Finni

Re: Frost.
Hej Finni

Ok, du røg ud af tråden :)

Men jeg kender ikke dit kar, så jeg tør ikke udtale mig.

Re: Frost.
OK Max.

Jeg spørger forkert for jeg for de forkerte svar.
Jeg prøver igen. Hvis man kommer salt i vand sænkes det punkt hvor det
fryser til is.
Gør det samme sig gældende hvis man blander finætsekrystal i vandet?
Og i så fald, hvor koldt skal det være før det bliver til is?
Jeg kunne selvfølgelig lave nogle forsøg, men hvis der nu er nogle der ved
det.

MVH
Finni

Re: Frost.
Hej Finni

Ja, jo bedre man formulere sit spørgsmål, jo større er chancen for
at man får et svar man kan bruge.

Som sagt ved jeg det ikke, men du kan prøve at skrive til

http://www.lautronic-online.dk /

og spørge dem, de sælger jo en del af den slags.