Frontplader

Hejsa.

Jeg fandt på et tidspunkt en hjemmeside til et firma der lavede frontplader på bestilling, både med laserskæring af huller på mål og gravering af tekst. og de var ret billige... nogle der kender dem, eller tilsvarende?

//Brian

Reply to
Icenfire (6920)

Icenfire (6920) wrote: || Hejsa. || || Jeg fandt på et tidspunkt en hjemmeside til et firma der lavede || frontplader på bestilling, både med laserskæring af huller på mål og || gravering af tekst. og de var ret billige... nogle der kender dem, || eller tilsvarende? || || //Brian

Det er lige de links jeg havde på lager. Det skulle ikke undre mig om der findes flere.

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Hej

Tak for linkene det var så et dansk firma jeg havde fundet.. men dem du har sendt ser nu også ganske gode ud, og jeg vil da helt sikkert kikke mere på deres sider og måske benytte en af dem Tak for linksene

//Brian

"Ebbe (7000)" skrev i en meddelelse news:4736aadb$0$90272$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Icenfire (6920)

"Icenfire (6920)" skrev i en meddelelse news:4736e134$0$2091$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

og

Et Dansk firma ? Det lyder skam spændende. Hvis du falder over dem, så er jeg da osse interesseret i at se lidt på dem :-)

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Det er ikke sikkert jeg gør det.. har ledt og ledt og ledt.. men fandt det ikke.. deres hjemmside så hellerikke så professionel ud.. og jeg er i fund gang med at designe i det program man kunne downloade på den side du refereret til..

//Brian

"Ebbe (7000)" skrev i en meddelelse news:4736e2c3$0$90263$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Icenfire (6920)