Frontplader

Hejsa.

Jeg fandt på et tidspunkt en hjemmeside til et firma der lavede frontplader
på bestilling, både med laserskæring af huller på mål og gravering af tekst.
og de var ret billige... nogle der kender dem, eller tilsvarende?

//Brian

Re: Frontplader

http://www.frontpanelexpress.com /

http://www.schaeffer-apparatebau.de/FPD_index.htm

Det er lige de links jeg havde på lager. Det skulle ikke undre mig om der
findes flere.

mvh Ebbe

Re: Frontplader
Hej

Tak for linkene
det var så et dansk firma jeg havde fundet.. men dem du har sendt ser nu
også ganske gode ud, og jeg vil da helt sikkert kikke mere på deres sider og
måske benytte en af dem
Tak for linksene

//Brian

Re: Frontplader

og

Et Dansk firma ? Det lyder skam spændende. Hvis du falder over dem, så er
jeg da osse interesseret i at se lidt på dem :-)

mvh Ebbe

Re: Frontplader
Det er ikke sikkert jeg gør det.. har ledt og ledt og ledt.. men fandt det
ikke.. deres hjemmside så hellerikke så professionel ud.. og jeg er i fund
gang med at designe i det program man kunne downloade på den side du
refereret til..

//Brian