Friedland D454 dørklokke

Jeg søger en brugsanvisning til ovennævnte, så jeg kan se hvordan 2
ringetryk skal forbindes. Mon der skulle være en kan hjælpe mig?

--
Mvh - Mogens; snipped-for-privacy@pc.dk
fjern NOSPAM fra min mail adresse

Re: Friedland D454 dørklokke

Vel bare parrellelt eller ?

Kasper

Re: Friedland D454 dørklokke

Det tror jeg ikke der skulle vist være to forskellige lyde, og der er så
mange tilslutningssteder, som kun er markeret med et tal, så jeg er lidt i
vildrede.

--
Mvh - Mogens; snipped-for-privacy@pc.dk
fjern NOSPAM fra min mail adresse
Re: Friedland D454 dørklokke

Har du prøvet at spørge, hvor du har købt den.

Erik Ginnerskov
Re: Friedland D454 dørklokke

Den har ca. 15 år på bagen, men har været pillet ned i forbindelse med
maling, så brugsanvisningen er desværre forsvundet.

--
Mvh - Mogens; snipped-for-privacy@pc.dk
fjern NOSPAM fra min mail adresse
Re: Friedland D454 dørklokke
Hej Mogens

Er den mellem dem der er her

http://www.novar-friedland.de/downloads/pdfs/S01-S19.pdf

Mvh Max

Re: Friedland D454 dørklokke

Nej desværre er den der ikke, men det var lige sådan nogle diagrammer jeg
efterlyser.