Fresnel linser og en m400sx pære

Hej NG.

Kan i fortælle mig hvor man kan købe fresnel linser, M400SX pære.
En fatning til pærene, og strømforsyning til denne.

På forhånd mange tak.

MvH MuLLe

Re: Fresnel linser og en m400sx pære
Hejsa

http://www.diyprojectiontv.tk /

/Hauge

Re: Fresnel linser og en m400sx pære
Hej Mulle,

Med lidt held kan du sikkert finde noget billigt/gratis hos en der skrotter
overheadprojektorer.

--
Venlig hilsen,
Søren

Fresnel-linsen kan du få ved at købe en TV-lup (beregnet til ældre og/eller
svagtseende).
Det er en stor linse som man ruller hen foran TV'et.

Martin

Re: Fresnel linser og en m400sx pære

Prøv  http://www.teadan.dk

selvfølgelig fundet på Google på 0,56 sek.
Karsten H. Jensen

Re: Fresnel linser og en m400sx pære
Jeg har søgt på google de sidste 4 dage.
Og jeg har ikke fundet noget, måske har jeg ikke søgt på det samme som dig.

MvH MuLLe

Re: Fresnel linser og en m400sx pære
Hej Mulle

dig.

Angående fresnell linser er det måske værd at kikke på
autoudstyrsforretninger,
de sælges til at klistere på bagruden i kassevogne.

Mvh Max

Re: Fresnel linser og en m400sx pære

Det er vist ikke lige den type, der hentydes til .
Karsten H. Jensen

Re: Fresnel linser og en m400sx pære

dig.

Vil du ikke nok besvare et indlæg   n e d e n   u n d e r   det, du svarer
på og så i øvrigt prøve at klippe det fra, du ikke svarer på i et indlæg.
Det giver større overskuelighed og kronolig i tråden.

Som du svarer nu, virker det som om, du end ikke forventer et svar.

Men nuvel: Jeg søgte under teaterlys, der var det mest nærliggende.
Karsten H. Jensen

Re: Fresnel linser og en m400sx pære

Og nu vi er i gang, gider du så klippe urelevant tekst væk og kun
gengive det du svarer på :-)

Re: Fresnel linser og en m400sx pære

Jo da. Det gør jeg sandelig også. Der kan i midlertid godt være en forskel
på, hvad jeg finder relevant og du ikke, men det er under alle
omstændigheder mig der bestemmer og ikke dig.

I øvrigt, når det nu er den eneste kommentar - eller i dette tilfælde
randbemærkning, du kan bidrage med, er det nok i forbindelse med det
oprindelige emne off topic og optager så meget desto mere irrelevant tekst.

Hvis det, jeg skriver i øvrigt mishager dig i det omfang, du synes at give
udtryk for, kan jeg foreslå dig at putte mig i dit killfilter. Det ville
lette meget på den givne situation.
Karsten H. Jensen

Re: Fresnel linser og en m400sx pære

Ja, ja, rolig nu

Så du den lille smiley jeg smed bagefter ?
Sådan en her :-)

Det betyder at det var en joke jeg fyrede af........

Re: Fresnel linser og en m400sx pære

Nej - jo, lige nu.

Ja, opfatter den nu også som sådan.
Karsten H. Jensen