Fremstilning af print + i lodning af 100pin TQFP

Hejsa

Jeg står og gerne vil have fremstillet en til tre kort i eurokort,

Problemet er at jeg ikke selv kan i lode en PIC18F97J60 kreds, ej heller lave printet. Kredsen er en 100pin TQFP

Jeg kan muligvis selv lave layoutet. Men må indrømme at jeg heller vil have en "prof" til det.

Det skal være sådan et kort med en masse huller i, som man så selv kan fylde stumper i efter behov.

Jeg har lavet en lille tegning af det, som kan ses her.

(Håber der er en der vil "melde sig under fanen)

Men kontakt mig evt på en mail på ( snipped-for-privacy@4crump5.dk) (Fjerne tallene) hvis du vil sende mig en mail, så vi evt kan udvæksle telefon nummer, og lage tage en snak om det, er fra Otterup på Fyn.

Reply to
Allan Madsen

Hej Allan

US$ 1.80 og problemet er løst

Så tager du et amindeligt veroboard med runde øer og lidt sokler og du er hurtigt oppe og køre

Vedr lodning så lidt lodepasta på printet på med kredsen og lod et par ben diagonalt så den sidder lige Så loder du bare en side afgangen og er ligeglad med at nogle ben løber sammen. Derefter på med lidt flus og lod en gang mere og det skille sig fint ad igen til sidst bruger du lidt sprit til at fjerne hvis der er for meget flus

Hilsen Wiljan

Reply to
Wiljan

Wiljan udtrykte præcist:

Findes der en forhandler i dk, der tager dankort, det er det eneste vi har og ønsker at have??

Den kan jeg godt følge.

Nu har jeg verden lodepasta, eller flus, eller for den sags skyld øjnen til at se det.

Reply to
Allan Madsen

"Allan Madsen" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@crump.dk...

Hvad kan den? :-) Er det noget man kan bruge?

Mvh Allan

Reply to
Stampe

Stampe forklarede den 25-01-2009:

Hvis man bliver nød til at stille det spørgsmål, skal man nok starte med at sige, ok ja det er så ikke noget jeg kan bruge til noget... :-)

Men ja det kan man, ellers var der vel ingen grundt til at spørge om nogle kunne lave det.

Reply to
Allan Madsen

Hvis nu denne i princippet kan bruges:

Så kunne du prøve at spørge om de ikke har en 100pins udgave, jeg ved de er til at snakke med, har handlet ved dem mange gange.

Eventuelt kan du kikke lidt på deres hjemmeside, og prøve at spørge via deres forum. Læg mærke til at de kan være lidt længe om at svare for tiden, da der er kinesisk nytår indtil næste weekend.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge