Fremstilling af print

Er der nogle af jer herinde der har ætsekar, som vil fremstille 2
identiske print for mig??

Har en printtegning, men de firmaer jeg har fundet frem til vil have
en kvart bondegår for at lave det...

Mvh. Morten
PS. Er selvfølgeligt villig til at betale for arbejdet.

Re: Fremstilling af print

Det kommer jo an på hvordan printet ser ud, for det hænger jo meget
sammen med hvor nemt der er at lave.
1 eller 2 lag?
SMD dele eller thru hole?
Tolerancer?

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Fremstilling af print

1

Ganske almindelige modstande/LED's er det eneste der skal monteres
derpå.

Nøjagtighed er ikke det vigtige i det her sammenhæng, forbindelserne
mellem delene er det vigtige :)
Det hele bliver alligevel skjult i væggene på en bil :)

Mvh. Morten

Re: Fremstilling af print

Hej Morten

Så er det slet ikke noget problem. Send en specifikation, så kigger jeg
på det.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Fremstilling af print

Jeg bliver sgu aldrig gode venner med outlook!
Jeg håber at Morten fik færten!
I øvrigt - med risiko for at min chef klynger mig op - så:
Studerer man på DTU kan man da altid kigge forbi med noget.
Er det rigtig fusk: tag fotoprint med selv! Ellers snakker vi om det.
Hvis du kan decifrere 348.009, så kig forbi. Måske er du heldig.

/Bo.

Re: Fremstilling af print

Hvis du laver layoutet på en computer, så kan du faktisk få lavet til
10x16cm print til omkring 300kr ved et firma. Det syntes jeg ikke er så
galt.

Re: Fremstilling af print

Hvor i landet befinder printtegningerne sig og hvad er de lavet på, og hvor
store er printene?
/Tom

Re: Fremstilling af print
Hej Morten

Lav dem selv, det er ikke så svært.

http://www.sandcastle.dk/Artikler/Printfremstilling.pdf

Re: Fremstilling af print

 I nærheden af DTU, Kgs. Lyngby? UB,btw.

bbr kanelsnegl dtu stoptegn dk

Re: Fremstilling af print

Kgs. Lyngby.
bbr kanelsnegl dtu stoptegn dk
Ja, selvfølgelig er det gratis!

Re: Fremstilling af print

Surt det ikke lige var for 6 år siden ;)
Der studerede jeg på Lyngby Udd. Center...
Nu bor jeg på den anden side af bæltet (ved Århus) så det er ikke lige
DTU jeg kommer omkring dagligt mere :(

Mvh. Morten

Re: Fremstilling af print

Mangler du stadig at fE5% lavet de to print? For jeg kan da godt se om
jeg kan gF8%re det. Jeg gE5%r som elev pE5% Esbjerg Ungdomsskoles
elektronikhold, og der har vi da udstyr til fotoprintfremstilling. Smid
en e-mail hvis det er!

Mvh.
Christian

Site Timeline